NFORMACJA O WYBORZE OFERTY
Dyrektor Przedszkola Miejskiego nr 10 w Kołobrzegu informuje, że na zapytanie ofertowe z dnia 22.11.2017 r. dotyczącego dostawy i montażu systemu telewizji użytkowej IP w budynku Przedszkola Miejskiego nr 10 w Kołobrzegu, złożono 5 ofert:
Do realizacji zadania wybrano firmę; Akmilus Grzegorz Sulimka, która spełniła najlepsze kryteria zapytania ofertowego pod względem standardu jakościowego urządzeń odnoszącego się do przedmiotu zamówienia oraz najkorzystniejszą ofertę od względem ekonomicznym.
Nr |
Nazwa i adres firmy |
Wartość brutto zł |
Termin realizacji |
1. | Akmilus Grzegorz Sulimka, 78 -100 Kołobrzeg, ul. Kupiecka 3c/1 | 26 441,62zł | Do 10 grudnia 2017r. |
Kołobrzeg, 07.11.2017r.
Zapytanie ofertowe
Dotyczące dostawy i montażu systemu telewizji użytkowej TV IP w budynku Przedszkola nr 10
1.Nazwa firmy Zamawiającego: | Przedszkole Miejskie Nr 10 |
2.Osoba do kontaktu: | Dyrektor – Grażyna Kozłowska |
3.Ulica: | Okopowa |
4.Numer: | 4 |
5.Miejscowość: | Kołobrzeg |
6.Kod pocztowy: | 78-100 |
7.Województwo: | Zachodniopomorskie |
8.NIP: | 671 17 849 38 |
9.Numer telefonu: |
94 35 46041, 785 660 280 |
10.Adres e-mail: |
Podstawa regulująca zasady i tryb niniejszego zapytania;
Ustawy z 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U 2015, poz. 2164 z późn. zm.),
Dotyczy przedmiotu zamówienia:
Przedszkole Miejskie Nr 10 w Kołobrzegu zaprasza do złożenia oferty na dostawę i montaż systemu telewizji użytkowej TV IP w budynku Przedszkola nr 10 w Kołobrzegu
Uwaga: instalacja przewodowa systemu telewizji użytkowej TV IP w budynku została już wykonania i nie jest przedmiotem zapytania. Załącznik nr 1 /parter i piętro/
Sugerowany termin realizacji zamówienia: do 10 grudnia 2017 r.
Proszę o złożenie oferty cenowej na dostawę i montaż systemu telewizji użytkowej TV IP, obejmującej:
1. Rejestrator NVR 32-kanały IP, 256/160Mbps, 4XHDD, max 8 MPX
2. Dysk HDD 4 GB
3. Switch 20x100Mbps, 4x 1000Mbps, 2X1000Mbps SFP
4. Montaż i uruchomienie
Kamery wewnętrzne
1/ kamera IP 4,0 Mpx kopułkowa 2,8mm – 16 szt.
2/ uchwyt do kamer typu puszka – 16 szt.
3/ montaż i uruchomienie
Kamery zewnętrzne
1/ kamera IP 4,0 Mpx bullet zewnętrzna 4mm - 7
2/ uchwyt do kamer typu puszka – 7 szt.
3/ montaż i uruchomienie
Oferta powinna zawierać cenę netto i brutto, termin płatności (przelew) i czasu wystawienia faktury oraz terminu realizacji zadania (w dniach od daty podpisania umowy). Ofertę należy przesłać mailem na adres: g.kozlowska@pm10kg.pl lub złożyć w kancelarii Przedszkola
w godz. 8.00 – 15.00 w terminie do 21 listopada 2017 r.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyboru oferty najlepszej i w zależności od ceny może ograniczyć zakres zamówienia. Proszę o złożenie oferty cenowej na zakup/wykonanie powyższych prac z uwzględnieniem kosztów materiałów, robocizny.
Z poważaniem
Z poważaniem:
Dyrektor Grażyna Kozłowska
Załączniki:
1. Schemat ideowy monitoringu TV / parter, piętro/
2. Formularz oferty
…………………………… dnia ………......... 2017 r.
pełna nazwa Wykonawcy
...............................................................
...............................................................
adres siedziby Wykonawcy
kod ………………………………..…...…
ulica.......................................................
miasto………………………….…………
województwo …………………….…….
Nr NIP ...................................................
Nr REGON………….…..….……………
nr telefonu ............................................
nr fax ...................................................
adres e-mail ………………………….…
Przedszkole Miejskie nr 10
ul. Okopowa 4
78-100 Kołobrzeg
OFERTA
Nawiązując do zaproszenia do złożenia oferty na: dostawę i montaż końcowych urządzeń automatycznej sygnalizacji pożaru (SAP) w budynku Przedszkola nr 10 w Kołobrzegu, oferujemy wykonanie przedmiotu zamówienia za wynagrodzeniem ryczałtowym w cenie: ……..….…..….zł brutto (z VAT), (słownie: brutto: .
……………………………………………………………………………………………………….…)
Termin realizacji zamówienia - …………… dni,
Oświadczamy, że oferujemy Zamawiającemu 30 dniowy okres płatności od złożonej faktury wystawionej za zrealizowany przedmiot umowy licząc od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do Przedszkola Nr 10.
................................dnia ......................................... ........................................................
Załączniki:
PROJEKT TECHNICZNY - KLIKNIJ ABY POBRAĆ Część 2 - I PIĘTRO